Ölen kalbi delik bebek için suç duyurusu

Haber · 2016.10.19 11:45

Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde yaşayan Hülya-Recep Erdoğdu çifti, kalbi delik olan 2 aylık bebekleri Yusuf Sena'nın hastaneden kaynaklı ihmal sonucu hayatını kaybettiğini iddiasıyla savcılığa suç duyurusunda bulundu. Bebeklerinin Iğdır Devlet Hastanesi yoğun bakımında iki hafta kaldığını belirten baba Recep Erdoğdu, "Çocuğumu Iğdır'daki doktorlar Erzurum'a sevk etti ve ambulans vermediler. Erzurum'a götüremeden çocuğum yolda rahatsızlanınca Doğubayazıt Devlet Hastanesine götürdük. Çocuk doktoru hemen gelip müdahale etmedi. O geldiğinde çocuğum zaten ölmüştü. Hem buradaki doktorlarla ilgili hem de Iğdır'daki doktorlarla ilgili suç duyurusunda bulundum" dedi.