Oğlu ölen anne 'Şaka yaptım de kalk' diyerek gözyaşı döktü

Haber · 2016.09.16 16:08

ANTALYA'da balkondan oda penceresine geçmeye çalışan 16 yaşındaki Yasin Manastır, 3'üncü kattan düşerek öldü. Sinir krizi geçiren anne Nurhan Manastır, "Ne olur 'Şaka yaptım' de" diyerek gözyaşı döktü.