Mustafa Akaydın'ın maaşına haciz

Haber · 2016.09.02 18:13

ANTALYA'da Büyükşehir Belediye Başkanlığı yaptığı dönemde kartlı ulaşım sistemini gerçekleştiren A-kent firmasının borcundan dolayı maaşına haciz konulan CHP Milletvekili Mustafa Akaydın, bu parayı 'çatır çatır' geri alacağını belirtti. Sadece maaşına haciz konulduğunu anlatan Mustafa Akaydın, kararın iptali için mahkemeye başvurduğunu kaydetti. Mahkemenin ne kadar süreceğini bilmediğini anlatan Akaydın, 'O kadar komik ki olay. A-Kent firması belediye başkanlığım sırasında bir parayı geç yatırmış. Bana ne, ben nereden bileyim. Ben mali işler daire başkanı mıyım? Bu paraya da dört günlük gecikmeden dolayı faiz uygulanmış. 18 bin lira borcu bana çıkarıyorlar. Arkadaşlar beni bilgilendirmemiş. İlam kesinleşmiş. Üstelik faize de faiz uygulamışlar. O da hukuk dışı. 18 bin lira 28 bin liraya çıkmış. Oysa ki yasal olarak faize faiz uygulanmaz. Ben de Menderes Türel'e 1 yıl önce demiştimki, 'Böyle böyle bir borç var. Bu belediyenin tahsil etmesi gereken bir paradır. Bu parayı A-Kent'ten tahsil edeceksin' demiştim. Ama yapmıyor. Tahkime gidiyorlar yapmıyor. Niye yapmıyor? Çünkü ilam kesinleşmiş, Akaydın'a hasar vereceğim. Niyeti o. Göreceğiz bakalım hasarı" diye konuştu.