Minibüste bırakılan köpek kurtarıldı

Haber · 2016.12.09 17:57

ANTALYA'da sahibi tarafından bırakıldığı minibüste 3 gündür kaldığı belirtilen köpek, 1 saatlik çalışmayla kurtarıldı. Köpeğin barınağa gönderilmesinin ardından koşarak gelen Çekya vatandaşı Azbeta Sobotkova, "Her gün köpeğimi çıkartıp gezdiriyordum. Ancak kolum rahatsız olunca bugün çıkartmadım" dedi.