Mersin İdmanyurdu için sokağa döküldüler

Haber · 2016.08.31 16:19

MERSİN İdmanyurdu'nun (MİY) taraftar grubu Kırmızı Şeytanlar, takımın içinde bulunduğu zor döneme dikkat çekmek ve kent dinamiklerini kulübe destek vermek amacıyla sokağa döküldü. Cumhuriyet Meydanında başlayan 'Büyük Mersin İdmanyurdu Yürüyüşü' etkinliğine, Kulüp Başkanı Hüseyin Çalışkan, Teknik Direktör Levent Arıkdoğan ile A Takım futbolcuları da katıldı. Cumhuriyet Meydanında toplanan yaklaşık 200 kişilik taraftar grubu, 'Ya var olacağız ya yok olacağız. Göz göre göre sessiz kalmayın' yazılı pankart taşıyıp 'Sahipsiz Mersin'in sahipsiz çocukları' sloganları atarak Büyükşehir Belediyesi'ne yürüdü.