Malullük maaşı kesilince sokaklarda yaşamaya başladı

Haber · 2016.11.14 15:20

ANKARA'da bir kargo şirketinde çalışırken, yaşadığı psikolojik sorunlar nedeniyle yüzde 60 iş görmezlik raporu alıp, ödenen 2 bin 800 gün primi sonucu malulen emekliye sevk edilen Alpaslan Çıtak, maaşının 1,5 yıl sonra Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından kesildiğini belirterek, mağdur olduğunu ileri sürdü. Kirasını ödeyemediği evden atıldığını belirten 48 yaşındaki Çıtak, parklarda yaşam mücadelesi verdiğini söyledi.