Madalya canavarı Ayşe'den 3'üncü şampiyonluk

Haber · 2016.10.26 13:38

MANİSA'da bir grup sporseverin katkılarıyla kömür deposundan spor salonuna dönüştürülen 300 metrekarelik alandan, büyük fedakarlıklarla yapılan düzenli çalışmalar sonrası dünya şampiyonu çıktı. Her biri lise 2'nci sınıf öğrencisi olan Ayşe Begüm Onbaşı (15), Mehmet Ercoş (16) ve Deniz Şahin (15) geçen hafta Bulgaristan'da düzenlenen uluslararası turnuvada 4 kategoride 4 altın madalya kazandı. Dünya ve Okul Olimpiyatları Şampiyonu olan Ayşe Begüm Onbaşı, geçen hafta da Bulgaristan'da düzenlenen Plovdiv Cup Şampiyonu oldu. Onbaşı, hayalinin, başarılarının ardından kendilerini arayıp tebrik eden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yüz yüze görüşmek olduğunu söyledi. Derslerinde de başarılı olan liseli gençlerin antrenörü Gürkan Er, "En büyük amacımız, bizim branşımızda olimpiyatlarda müsabaka olursa oraya katılmak. Duygularımızın tarifi yok, bu aşk ve sevda işi. O dereceleri kazandığınızda, sevdayı aşkı en fazla yaşadığınız an oluyor" dedi.