Kumluca'da sezonun ilk zeytinleri yağa dönüştü

Haber · 2016.10.05 11:52

ANTALYA'nın Kumluca İlçesi'nde Ziraat Odası tarafından kurulan ünitede sezonun ilk zeytinleri yağa dönüştürüldü. Kumluca Ziraat Odası tarafından geçen yıl kurulan ve bu yıl yeni cihazlarla geliştirilen Zeytinyağı Sıkma Ünitesi yeni sezon çalışmalarına başladı. Zeytinyağı sıkma ünitesinde sezonun ilk zeytinleri yağa dönüştürüldü.