Konya'da Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü'nde yine bomba ihbarı

Haber · 2016.09.30 13:17

KONYA'da Tapu ve Kadastro 5'inci Bölge Müdürlüğü'nde yine bomba ihbarı yapıldı. Bunun üzerine polis, binayı tahliye edip, bina içinde ve çevresinde arama yaptı. Ancak her hangi bir bomba unsuruna rastlanılmadı. Yaklaşık son 2 ayda 5'inci kez bomba ihbarının yapıldığı bildirildi. Bugün saat 11.00 sıralarında polise merkez Meram İlçesi'ndeki Tapu ve Kadastro 5'inci Bölge Müdürlüğü'nde 'bomba' olduğu ihbarı geldi.