Jandarmanın telsizli uyuşturucu şebekesine baskını kamerada

Haber · 2016.09.28 14:21

İstanbul Jandarma Komutanlığı ekipleri yaptığı çalışmalar doğrultusunda, Doğu ve Güneydoğu Anadolu illerinden İstanbul'a uyuşturucu madde getirildiğini belirleyerek çalışmalara başladı. Jandarma ekipleri yaptığı 1 aylık fiziki takip sonucunda uyuşturucu maddelerin Bağcılar Yenigün Mahallesi ile Beyoğlu Kaptanpaşa Mahallesi'ne getirildiği tespit edildi. Jandarma ekipleri iki adrese eş zamanlı operasyon düzenlendi.