İzmir'de yeni eğitim öğretim yılı törenle açıldı

Haber · 2016.09.19 17:27

İZMİR'de yeni eğitim öğretim yılı İzmir Valisi Erol Ayyıldız'ın katılımıyla gerçekleştirilen törenle açıldı. Vali Erol Ayyıldız, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, Buca Kaymakamı Fecri Fikret Çelik ve Buca Belediye Başkanı Levent Priştina yeni yılın ilk ders zilini çocuklarla birlikte çaldı.