İzmir'de 3 gemi daha hizmete girdi

Haber · 2016.10.15 16:05

İZMİR Büyükşehir Belediyesi'nin sipariş verdiği 15 yeni yolcu gemisinden 3'ü daha törenle hizmete alındı. Yolcu gemilerine Vahap Özaltay ve Metin Oktay, arabalı vapura ise Kubilay isimleri verildi. Törende konuşan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, "Benim İzmirli hemşerilerimden bir isteğim var. Mümkün olduğu kadar yolculukla kent iç ulaşımda vapur seferlerini, deniz yolunu tercih edin. Hem ülke ekonomisi, hem karbon salınımına çok büyük katkınız olacaktır" dedi.