İşten çıkarılan güvenlik görevlisi 5. kattan atladı

Haber · 2016.09.09 17:31

Bolu'da bir hastanede güvenlik görevlisi olarak görev yaparken işten çıkartılan bir kişi hastanenin 5. katındaki camdan kendini aşağıya bıraktı. Güvenlik görevlisi itfaiyenin açtığı hava yastığına düşerek ağır yaralandı.