İşçi çalıştığı belediyede intihar etti

Haber · 2017.11.16 12:21

Adana'da merkez Yüreğir İlçe Belediyesi'nde taşeron işçi, 39 yaşındaki Serdar Koç, belediye hizmet binasının arşiv odasının tavanına bağladığı iple intihar etti.