İş bırakma eylemine katılan öğretmelere ceza gelmeye başladı

Haber · 2016.11.11 17:03

EĞİTİM ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim-Sen) Marmaris Şube Başkanı Altan Kumbasar, geçen 29 Aralık'taki bir günlük iş bırakma eylemine katılan Eğitim-Sen üyesi öğretmenlere 1/30 oranında maaş kesintisi veya kıdem dondurma cezası gelmeye başladığını söyledi. Kumbasar, bu öğretmenlerin il dışına tayinlerinin tavsiye edildiği bir dosyanın da Milli Eğitim Bakanlığı'na ulaştığını kaydetti.