İş arkadaşına böbreğini bağışladı

Haber · 2016.11.09 17:03

SİVAS Cumhuriyet Üniversitesi (CÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'nde '3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı Haftası' nedeniyle stant açılırken, hastanede temizlik işçisi olarak çalışan Serhat Avcı'nın mesai arkadaşı Fazlı Koç'a böbreğini bağışladığı belirtildi.