İnşaat işçileri eyleme başladı

Haber · 2016.11.23 16:05

AYDIN'da Vakıflar Genel Müdürlüğü binasının yapımını üstlenen firmada çalışıp, 2 aydır maaşlarının bir kısmını alabildiklerini öne süren 22 işçiden 6'sı, 5 katlı inşaatın tepesine çıkarak eylem yaptı. Demir kalıp ve tahta parçalarını aşağı atan işçiler "Hakkımızı istiyoruz" dedi.