İçişleri Bakanı Soylu Siirt'te El Bab'a gidecek askerlerle yemek yedi

Haber · 2016.12.24 16:47

İÇİŞLERİ Bakanı Süleyman Soylu, DEAŞ ile mücadelede görev alacak Siirt 3'üncü Komando Tabur Komutanlığı'na gelerek El Bab Bölgesi'ne gidecek askerlerle birlikte öğlen yemeği yedi. STK temsilcileriyle de bir araya gelen Bakan Soylu, terörle kararlı mücadelenin devam edeceğini belirterek, "Rusya büyük elçisi Andrey Karlov'a yönelik olarak gerçekleştirilmiş olan alçak saldırıya kadar, 7 Haziran seçimlerine kadar süre gelen ve aslında tek bir çizgiyi takip eden aynı yönetmen tarafından sahnelenen bir tiyatronun son perdelerini olduğunu söylemek istiyorum. PKK, FETÖ ve DAİŞ ise sadece bu tiyatronun sahnedeki aktörleridir" dedi.