Hisarcık'ta 12 bor işçisi yemekten zehirlendi

Haber · 2016.10.15 12:21

KÜTAHYA'nın Hisarcık İlçesi'nde 12 bor işçisi yedikleri yemekten zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.