Hastaların umudu bu ağaçta yeşeriyor

Haber · 2016.11.14 11:51

ÇANAKKALE'de bir aile sağlığı merkezi çalışanlarının, farkındalık yaratmak amacıyla hazırladığı örnek projede, duvara çizilen kuru bir ağaç, 'Organ Bağışına Sen de El Ver' temasıyla bağış sayısını arttırdı. Her bağışçının eli bir yaprak olup kuru ağacı yeşertirken, organ nakli bekleyen hastaların umutlarını da yeşertiyor.Esenler Mahallesi sakinlerine hizmet veren Cevatpaşa Aile Sağlığı Merkezi, organ bağışı konusunda oluşturduğu farkındalık projeleriyle, son 1 yılda 300 civarında organ bağışı alarak dikkatleri üzerine çekti. Cevatpaşa Aile Sağlığı Merkezi çalışanları, 3-9 Kasım tarihlerindeki Organ Bağışı Haftası'nda da, tüm Türkiye'ye örnek olacak bir farkındalık projesine imza attı. Aile Sağlığı Merkezi ekibi, organ bağışı sayısını arttırmak için neler yapabileceklerini konuşurken, ortaya 'Organ Bağışına Sen de El Ver' temalı Bağış Ağacı projesi çıktı. Aile Sağlığı Merkezi'nde hemşire olarak görev yapan ve aynı zamanda Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi mezun olan Çiğdem Yelliler Arslan, merkezin giriş kapısının yanındaki duvara kuru bir ağaç resmi çizdi. Ağacın yanına, 'Organ Bağışına Sen de El Ver' yazısı yazıldı.