Hamzaoğlu: ''Kazanmak istiyorduk''

Haber · 2016.10.16 17:00

Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, 0-0 biten Osmanlıspor maçına ilişkin olarak, "Osmanlıspor'u ve oyuncularımı sahadaki mücadelelerinden dolayı tebrik ediyorum" dedi.