Gözaltına alınan 15 dernek üyesi adliyeye gönderildi

Haber · 2016.09.29 11:58

FETÖ/PDY terör örgütü soruşturması kapsamında gözaltına alınan Kimse Yok mu Derneği üyesi 15 kişi adli tabiplikte sağlık kontrollerinin ardından adliyeye gönderildi. FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alınan Kimse Yok mu derneği üyesi 15 kişi Emniyet Müdürlüğündeki sorgunun ardından elleri plastik kelepçeli olarak Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi Adli Tabipliğine getirildi. Buradaki sağlık kontrollerinin ardından Adliye'ye gönderildi