"Görmek" için gittikleri hastanede "kör" oldular

Haber · 2016.09.13 15:08

Adana'da özel bir hastanede gözlerinde katarakt olduğu için ameliyat olan 17 kişiden 10'u, görmediği ya da görme kaybı yaşadığı iddiasıyla Cumhuriyet Savcılığı'na şikayette bulundu.