Görevinin başında kalp krizi geçiren polis memuru vefat etti

Haber · 2016.12.19 13:53

ERZURUM Emniyet Müdürlüğü ekipler amirliği kadrosunda görevli polis memuru Mücahit Yıldız (51), görev başındayken kalp krizi geçirdi. Ambulansla hastaneye kaldırılan polis memuru, tüm müdahaleye rağmen hayatını kaybetti. Emniyet Müdürlüğü bahçesinde düzenlenen törene katılan Yıldız'ın eşi ve iki çocuğu gözyaşına boğlu. Vali Seyfettin Azizoğlu aileyi sakinleştirmeye çalışırken kızı Esra arkadaşlarının omuzlarında taşınan babasının tabutuna elini uzatarak, "Ne olur bırakma" diyerek bir süre peşinden gitti.