Girişimcilik ödülleri sahiplerini buldu

Haber · 2016.12.17 11:12

ANTALYA Sanayici ve İşadamları Derneği (ANSİAD) tarafından bu yıl 14'üncüsü düzenlenen Girişimcilik Haftası, ödül töreni ve kapanış kokteyliyle sona erdi.