Gazipaşalı çilek üreticileri ekim hazırlıklarına başladı

Haber · 2016.08.17 14:27

Gazipaşa'da çilek bahçelerinde ekim hazırlıklarından ilk aşama olan fide yetiştirme işlemi başladı. Dönüm başı yaklaşık 4 bin lira masraf yapan üreticiler, dönüm başı 10 bin lira kazanıyor. Ağustos ayında mevcut tarlalarda ekili olan çilek filizleri 1 ay sonra kök salarak fide haline geliyor. Daha sonra dikime hazır hale gelen fideler ekim ayında dikilerek hasadı bekleniyor.