Gaziantepspor salon ve sahada çalıştı

Haber · 2016.11.01 14:46

GAZİANTEPSPOR, bu hafta deplasmanda oynayacağı Aytemiz Alanyaspor maçının hazırlıklarına salon ve sahada yaptığı çalışmayla devam etti. Celal Doğan Tesisleri'nde bu sabah yapılacak antrenman, soğuk hava ve yağmur yüzünden önce fitness salonunda başladı. Isınma ve kondisyon çalışması yapan kırmızı siyahlı oyuncalar, daha sonra sahaya çıktılar. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki antrenmanda dar alanda paslaşma da yapıldı.