Evlat edindikleri engelli kızlarına sevgileriyle hayat verdiler

Haber · 2016.09.20 14:09

ZONGULDAK'ta, 49 yaşındaki Melek ve 45 yaşındaki Orhan Aydın çifti, tüp bebek tedavisine rağmen çocukları olmayınca kız bebek evlat edindi. Çift, 3 ay sonra yapılan kontrolde doğuştan engelli olduğu ortaya çıkan kızlarını sevgileriyle büyütüp 10 yaşına getirdi.