Eşiyle tartıştı, 2'nci kattan atladı

Haber · 2016.09.16 15:04

ANTALYA'da eşiyle tartışan Serpil C., kendini 2'nci kat penceresinden boşluğa bıraktı. Yaralanan kadın hastanede tedaviye alındı.