Eşinden dayak yediğini ileri süren kadın hastanelik oldu

Haber · 2016.10.14 15:38

AKSARAY'da eşi 73 yaşındaki Kani K.'den dayak yediğini ileri süren 68 yaşındaki Tenzile K., hastaneye kaldırıldı. Tedavi altına alınan Tenzile K., "55 yıldır eşimden dayak yiyorum. Artık dayanacak gücüm kalmadı" dedi.