Emniyet önünde şükür lokması dağıttılar

Haber · 2016.10.29 16:36

Polis teşkilatındaki Fetullahçı Terör Örgütü'nün mağduru olduklarını söyleyen bir grup polis, "Artık emniyet teşkilatı fabrika ayarlarına döndü" diyerek, şükür lokması dağıttı. Emekli edilmiş veya açığa alınarak, davası süren polislerin çoğunlukta olduğu grup, İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Gayrettepe Yerleşkesi önünde saat 13.30' da toplandı. Polisler, çevredekilere lokma dağıttı, görevdeki meslektaşlarına da lokma götürdüler.