Doğurduğu bebeği poşete koyup, odunluğa atarak öldürdü

Haber · 2016.08.17 09:36

ŞANLIURFA'da, 20 yaşındaki Beyzagül Ç., ablasının evinde dünyaya getirdiği bebeği poşete koyup, ağzını da bağlayarak odunluğa atıp öldürdüğü iddiasıyla gözaltına alındı.