Diyetisyen Kuş: Eti ve tatlıyı doğru oranlarda tüketmeliyiz

Haber · 2016.09.10 17:51

KONYA Farabi Hastanesi diyetisyeni Hilal Acar Kuş, yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle vatandaşları et ve şeker tüketimi konularında uyardı. Kuş etin doğru koşullarda saklanması, çözülmesi ve pişirilmesi gerektiğini, şeker hastalarına tatlıyı kesinlikle önermediğini, sağlıklı insanlarada günde 1 porsiyondan fazla tatlı yememeleri konusunda temkinli olmalarını istedi.