Diyarbakır'da polise saldırıya kınama

Haber · 2016.12.07 18:18

DİYARBAKIR'da AK Parti il binası önünde nöbet tutan polislere yönelik dün akşam gerçekleştirilen terör saldırısı, bugün İl Başkanı Muhammet Akar'ın yaptığı bir basın açıklaması ile kınandı. Bir yıl içerisinde il teşkilatının defalarca saldırıya uğradığını belirten Akar, "Birileri buraya bomba atarak, terör örgütleri bomba atarak şevkimizi kıracağını zannediyor. Her gün sahadayız, sahada olmaya, gerçekleri anlatmaya devam edeceğiz" dedi.