Diyarbakır'da 1 hafta sonra otobüsler seferlere başladı

Haber · 2016.11.03 13:54

DİYARBAKIR'da, Büyükşehir Belediye Başkanı Gültan Kışanak ve eş başkan Fırat Anıl'nın gözaltına alındığı 25 Ekim gecesinden sonra yapılamayan belediye otobüs seferleri, Belediye'ye kayyum atanmasından sonra dün yeniden başladı. Belediye otobüslerinin dün yolcuları ücretsiz taşıdığı öğrenilirken, Büyükşehir Belediye binası önünde ve içerisinde polisin aldığı yoğun güvenlik önlemleri ise sürüyor. Belediye'ye kayyum atanmasından sonra dün Belediye'nin resmi internet sitesi dün kapatılırken, Belediye çalışanlarına ise yeni kimlik kartı verileceği belirtildi.