Dilenciden pişkin cevap: Ekmeğime mani olmaktan utanmıyor musun?

Haber · 2017.12.03 16:05

Konya'da trafiğin en yoğun olduğu caddedeki kırmızı ışıkta sürücülerin yanına giden bir dilenci, çevredekiler tarafından cep telefonu kamerasıyla çekilmesine tepki gösterdi. Dilenci, "ekmeğime mani olmaktan utanmıyor musun?" dedi