Destici: Üçlü zirve ile Halep Esad'a bırakıldı

Haber · 2016.12.24 16:11

BÜYÜK Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, Türkiye, İran ve Rusya Dışişleri Bakanlarının bir araya geldiği üçlü zirve ile Halep'in Esad'a bırakıldığını öne sürerek; "Özgür Suriye Ordusu ve buna bağlı grupların Halep'ten çekilmesi noktasında bir anlaşma yapılarak o bölgenin, Halep'in kontrolü tamamen Esad rejimine bırakılmış oldu" dedi.