Denizli Büyükşehir Belediyesi 3 eşeğe sahip çıktı

Haber · 2016.10.25 17:39

DENİZLİ Büyükşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Kliniği ekipleri, başıboş halde gezen 3 eşeği yakalayıp tedaviye alındı. 2'si gebe 3 eşeğin sağlık durumunun iyi olduğu, sahibinin kim olduğunun ise araştırıldığı öğrenildi.