Dava açan öğretmeni Danıştay haklı buldu

Haber · 2016.08.18 08:54

ÇORUM'daki Anadolu Lisesi'nde görevli öğretmen Saim Erdoğan'a mesai saati dışında yapılan kursa katılmadığı için bir günlük maaş kesme cezası verildi. Dava açan öğretmeni Danıştay haklı buldu. Öğretmen Erdoğan, "Okulumuzda çalışan eğitimci arkadaşlarımızla birlikte bizim gündelik hayatımızı dikkate alınarak seminer saatlerinin belirlenmesini istedik. İdare bunu dikkate almamıştı ama Danıştay dikkate aldı" dedi.