Çubuk'ta içme suyu borusu patladı, yol göle döndü

Haber · 2016.10.26 13:55

ANKARA'nın Çubuk ilçesinde ana şebeke su borusunun patlaması nedeniyle bölgeye 4 saat su verilemezken, yol adeta göle döndü. Olay, Yavuz Selim Mahallesi PTT Caddesi'nde, ilçeye içme su sağlayan ana şebeke borusunun geçtiği yolda, akşam saatlerinde meydana geldi. PTT Caddesi üzerindeki ilçeye su sağlayan ana yoldan geçen ana şebeke borusu, basınca dayanamayarak patladı. Meydana gelen arıza nedeniyle cadde suyla dolarken, yayalar ve araçlar geçmekte zorlandı. ASKİ ekipleri, patlayan boruyu onarmak ve yolu temizlemek için çalışma başlattı.