Çocuklarının dışladığı kadın hastaneye sığındı

Haber · 2016.10.10 15:31

ANKARA'da, eşini 20 yıl önce trafik kazasında kaybeden, 3 çocuğunun da sahip çıkmadığı 51 yaşındaki Emine Baştuğ, Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesine sığındı. Acil Bakım Servisi bekleme salonunda Yatan hastam var diyerek kalan Baştuğ, parası olmadığı için kalan yemeklerle karnını doyuruyor.