Çocuğuyla intihara kalkıştı: Vatandaşlar kameraya çekti

Haber · 2017.02.27 15:29

Adana'da çocuğu Balcalı Hastanesi'nde tedavi gören bir kişi, serumun çıkarılmasına kızıp 17 aylık bebeğiyle birlikte binanın 7. katındaki balkonuna çıkarak intihar etmek istedi.