Çocuğunun velayetini kaybeden kadın sinir krizi geçirdi

Haber · 2016.11.23 09:53

ÇANAKKALE'nin Bayramiç İlçesi'nde yaşayan 45 yaşındaki S.G (Sibel Güler), velayet davasını kaybedince icra yoluyla alınan çocuğu babaya teslim edildi. Gittiği polis merkezinde sinir krizi geçirip camları kıran S.G., ambulansla hastaneye kaldırıldı.