Çaldıkları cep telefonunun sahiplerine otostop yaptılar

Haber · 2016.09.03 12:57

ADANA'da iki hırsız, açık camdan uzanıp aracın içinde uyuyan 47 yaşındaki Adem A.'nın cep telefonunu çaldı. Olay yerinden kaçan hırsızlar, durumu fark edip peşlerine düşen Adem A.'ya otostop yapınca yakalandı.