Çaldığı otomobil alev alınca yolda bırakıp kaçtı

Haber · 2016.12.08 16:09

GAZİANTEP'te kimliği belirsiz kişinin çaldıktan sonra plakasını bantla değiştirdiği otomobil, hareket halindeyken alev aldı. Sürücü, otomobili sağa çekip kaçarken, yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.