Büskivi fabrikasında yangın: 18 işçi hastanelik oldu

Haber · 2016.09.28 14:20

Karaman'da bir bisküvi fabrikasının fırın kısmında çıkan yangında dumandan etkilenen 18 işçi hastaneye kaldırıldı. Yine dumandan etkilenen çoğu işçiye de fabrika bahçesinde müdahale edildi. Alev ve dumanlarda itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.