Bursasporlu taraftarlar 15 kilometre koştu

Haber · 2017.02.14 16:53

Bursasporlu taraftarlar, 14 Şubat Sevgililer Günü sebebiyle 15 kilometre mesafesi bulunan Kent Meydanından Bursaspor'un Özlüce Tesisleri'ne koşarak gitti.