Bursa Uludağ yolundaki hayvanlar aç bırakılmadı

Haber · 2018.01.24 16:16

Osmangazi Belediyesi, Uludağ'daki sahipsiz hayvanların soğuk kış aylarında açlıktan ölmemesi için, belirli noktalara düzenli olarak yiyecek bırakmaya devam ediyor.