Bursa Osmangazili muhtarlardan hastane talebi

Haber · 2017.12.26 13:16

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Demiryolu altı mevkii ile 11 Eylül Bulvarı arasında kalan 15 mahallenin muhtarları ile bir araya geldi. Toplantıda özellikle hastane konusunda büyük sıkıntı yaşadıklarını ifade eden muhtarlar, Santral Garaj altında kalan bölgeye bir hastane inşa edilmesi konusunda Başkan Dündar'dan yardım istedi.