Bursa İnegöl'ün sofrası bereketli

Haber · 2017.11.10 17:46

İnegöl Belediyesi tarafından Alinur Aktaş döneminde başlatılan "Bereket Sofrası Halk Günleri" etkinliği, Belediye Başkanı Alper Taban tarafından da sürdürülüyor. Bugün ilk Bereket Sofrasını Kasım Efendi Camiinde gerçekleştiren Alper Taban, ardından İshakpaşa Türbesini ziyaret ederek dualarla göreve başladı. Başkan Taban, "Bana göre en büyük proje halkın içinde olmaktır" dedi.